O comercio galego caracterízase por:
·
Predominio de
pequenos establecementos unifamiliares non especializados, debido ó
espallamento da poboación nas zonas rurais, e a seren empresas familiares nas
cidades.
·
Prezos
excessivamente elevados, xa que o reduciodo volume de vendas obriga a subi-los
custos para que o negocio sexa rendable.
·
Unha baixa
formación professional dos comerciantes
·
A presencia de
grandes centros comerciais nas principais cidades, que ofrecen gran variedade
de productos estándar a baixos prezos.
Nalgumas cidades galegas xa exixten Mercados Centrais maioristas dotados de modernas intalacións que
comercializam productos agrários e pesqueiros. Estes organismos seleccionan os
productos, ofrecen mais calidade e reducen o número de intermediários nas
canles comerciais.
Os grandes centros comerciais atraen
numerosas compradores que nos esixen moita calidade nos produtos que mercan.
O
pequeno comercio especializado oferece pouca variedade de produtos, pero estes
son de contrastada calidade.
Disponível em DOMÍNGUEZ, Manuel A. Fernández et al. Xeografía e História 2ESO. Madrid:
Edicións Xerais de Galicia, S.A, 1997.
Enviado por Dayanne Helena Thomé da Silva.
No hay comentarios:
Publicar un comentario