miércoles, 12 de diciembre de 2012

O Comercio em Galicia



O comercio galego caracterízase por:
·         Predominio de pequenos establecementos unifamiliares non especializados, debido ó espallamento da poboación nas zonas rurais, e a seren empresas familiares nas cidades.
·         Prezos excessivamente elevados, xa que o reduciodo volume de vendas obriga a subi-los custos para que o negocio sexa rendable.
·         Unha baixa formación professional dos comerciantes
·         A presencia de grandes centros comerciais nas principais cidades, que ofrecen gran variedade de productos estándar a baixos prezos.

Nalgumas cidades galegas xa exixten Mercados Centrais maioristas  dotados de modernas intalacións que comercializam productos agrários e pesqueiros. Estes organismos seleccionan os productos, ofrecen mais calidade e reducen o número de intermediários nas canles comerciais.

Os grandes centros comerciais atraen numerosas compradores que nos esixen moita calidade nos produtos que mercan.
 O pequeno comercio especializado oferece pouca variedade de produtos, pero estes son de contrastada calidade.

Disponível em DOMÍNGUEZ, Manuel A. Fernández et al. Xeografía e História 2ESO. Madrid: Edicións Xerais de Galicia, S.A, 1997.



Enviado por Dayanne Helena Thomé da Silva.



No hay comentarios:

Publicar un comentario